CHOKLAD ÄR MIN DROG

Har inte haft tid att skriva idag, föränn nu då :)
For till Marcus med halv 3 bussen, när ja kom till stan så skulle gick jag först och tog ut pengar, sen en sväng förbi Ica för att köpa en macka, det blev en med lax och gräslök, jag älskar vekligen Icas egna mackor, alla är jätte goda, eller dom jag har ätit iaf :) Sen köpte jag även en mörk blockchoklad, har varit sugen på choklad ända sen jag vaknade, och mörk choklan dessutom,så jag blev tvungen att köpa en :]
Sen skulle jag gå och köpa en förbiljett till Balzac på Malmia, jag frågade om det fanns kvar några, men då sa hon nej, tror ni jag blev chockad? Men sen så frågade hon om jag menade den 28:onde, men självklart så menade jag ju nu på fredag, så då började hon rota i en låda, och tillslut så fick hon upp en, fan va tur! Men jag tror inte att det var den sista, jag tror att hon bara hade dålig koll :)
Nu har jag just kommit hem från stan, vi for på Dallas, jag, Matilda och Marcus eftersom att hans mamma och pappa skulle fara och köpa kläder, så vi skulle behöva laga egen mat, men eftersom att det inte fanns nått gott att äta så for vi på Dallas ist :)

Nu ska jag gå ner till Marcus, jag vet inte om det blir mer skrivet ikväll, jag ska nog ta hand om min babe ist :)
Förövrigt så får jag ingen sovmorgon imorrn! Jag måste fara och måla klart i våtrummet :(
Och ikväll måste jag plugga NK också, men tur jag har min älskling och choklad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0