EASY

Jag måste sätta mig och nöta Guitar Hero, jag kör på easy nu, och min syrra kom in och rockade på hard! Satan så arg jag blev, haha, jag vill också va så bra, men jag är ju nybörjare och hon har ju spelat några gånger så. Ska nöta hela morgondagen har jag bestämt :)
Jag som hade tänkt försöka somna lite tidigare ikv, men jag tror inte det kommer att gå för jag är inte ens lite trött, jag vill ut och åka bil eller nått, typ fara in till stan och köpa mat, kvällen har ju bara börjat känns det som.
Vi får se vad som händer, ha en trevlig kväll!

Nu måste jag in på EM för Marcus ska kolla om en tv bänk, hah :)



Kommentarer
Postat av: Josefin

är också pepp på att åka in till stan o käka :S har sjukt tråkigt o sitter o deppar ihop snart :S

2008-12-28 @ 00:54:12
URL: http://jj90.blogg.se/
Postat av: Stekarn

Synd att du var så trött och "glad" annars hade vi väll kunnat fara in till stan:) ikväll kan vi fara om du bjuder ofc:)

2008-12-28 @ 16:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0