EN DAG PÅ STAN

Äntligen hemma! En lång dag på stan med en massa julklappshandlande! Eller jag ska inte klaga, Emelie hade mycket mer att köpa, hon hade inte köpt en enda så hon skulle verkligen köpa till alla!
Vi somnade ganska sent igår, vi lång ju och såg fotbollsfilmen som vi köpte, massa matcher så den var rätt så lång, men det var roligt att se sig själv spela, inte ofta man får göra det! Och Emma, den var bra :) Så jag tycker du ska köpa den, det är ju kul att ha som ett minne också :)

Vi for in till stan med 10 över 10 bussen iaf, gick ett tag, sen kom hennes föräldrar och Jocke in, så då drog vi på Max och åt en buurgare, det var gott :) Jag tog halv 3:an hem, jag orkade inte gå längre, dom skulle fara runt på alla ställen utanför stan, solbacken osv, och ja orkade inte följa med, jag var för trött :)

Nu sitter jag hemma och har duschat, sen ska ja visst fara till farmor och julstäda åt henne, eftersom att hon har så ont i en arm så hon kan inte göra så mycket, men det blir nog bra, hade tänkt hinna gymma idag också, men det får vi se om :) Jag vill bara att de ska bli Onsdag så ja får träffa min babe, saknar han massor, även fast det inte var längesen ja träffa han, men ändå :]




Kom till mej älskling :]



Kommentarer
Postat av: emma

Då tror jag på dig ;) Hoppas du har rätt (A)

2008-12-16 @ 18:02:03
URL: http://emmagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0