FÄRGNING AV HÅRET

Godmorgon!

Jag sov rätt länge imorse, och jag kunde ha legat kvar hela dagen kändes det som, var så grymt skönt!
Men ja tänkte ja måste väl upp och göra nått, så vid halv 12 var jag uppe :)
Fortfarande rätt slut och förkyld, jag vill inte vara trött hela tiden :( Men jag åt sen drog jag med till konsum, ja skulle ju köpa hårfärg! Så nu sitter jag med en slinghätta på huvet, haha :D Jag färgade först bort min ljusa slinga, så att hela håret fick samma färg, men jag gillar inte att vara sådär mörk, jag tycker inte att jag passar i det, så jag har lagt in massor med små slingor för att ljusa upp håret en aning, så ja hoppas att det blir bra :)
Även fast jag är van att färga mitt hår är jag alltid lika nervös över hur det ska bli, hah :)

Jag måste hinna ut med hunden också, åh, jag orkar inte gå ut, blir så snorig sen är det så kallt :(
Sen kl 3 så drar jag till stan, jag ska till Marcus, ja känner att ja inte orkar sitta hemma längre, har inget att göra, sen kan jag ju vila hos min babe och låta han ta hand om mej =]
Måste dra mej till skolan imorrn hur slut jag än är, eftersom att jag måste sätta klart väven i våtrummet, det söög, för egentligen så har ja sovmorgon till halv 1, nu måste jag vara där kl 10 :( Kändes inte peppande, men så kan det gå :)

Nu ska jag ta och äta lite lunch och se andra avsnittet av heroes medans jag väntar på att färgen ska värka klart,
ha en bra dag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0