FOTBOLL OCH BASTU

Grymt lång dag! Jag trodde att det var ett skämt imorse när klockan ringde, klockan 6 gick jag upp, hade sovit 3 timmar, eftersom att jag inte ens var lite trött igår när jag skulle sova! Fotbollen gick ju bra ändå, vi vann alla 3 matcher och kom till final, där gick det åt helvete, jag tycker faktiskt att vi hade matchen men vi satt ju aldrig våra chanser! Så det var riktigt synd. Men en bra sak var ju att vi vann mot Ljusvattnet med 5-1, det var inte daaaligt, det räddade nog dagen :)
Jag kom hem vid 5, höll på att frysa ihjäl hela dagen, eftersom att jag inte är smart nog att packa tillräckligt med kläder, men när jag kom till macke så stog maten framme på bordet, tacos!
Efter maten så somnade jag och sov ca en timme, jag var verkligen helt slut! När ja vaknade så sa marcus att vi skulle basta, när jag kom ner så hade han tänt ljus och plockat fram alla mina saker, shampo osv :) Jätte sööttt, tack bejbi, det var precis det jag behövde :)

Sen så har vi sett Madagaskar 2 också, hah, den var bra faktiskt :)
Men nu ska jag vara social med Marcus och Robin, så Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0