GOD JUL

Godmorgon!
Vaknade för ungefär en timme sen, har suttit med mitt projektarbete, och nu är det äntligen skickat och klart! Känns så skönt att ha en sak mindre att tänka på, nu kan ja fokusera på maten och julklapparna ikväll istället!
Jag ska snart gå och upp äta, och måste börja fixa mig lite, folk kommer ju snart! Men sängen var så varm! Har sovit halvdåligt inatt, sängen har inte varit lika skön som den brukar, och kuddarna har dödat min nacke, så när jag vaknade hade jag världens huvudvärk, och nackvärk, hah, men det börjar försvinna nu. 

Jag längtar efter julmaten, det är så grymt gott! Och sen är ju inte julklapparna helt fel heller. Jag tror nog att det blir en trevlig jul, och imorrn blir det nog att fara och titta lite på mellandagsrean, om man hittar nått kul. Ska kolla om en ny mobil, jag vet att ja skulle få pengar att köpa en för, så jag ska försöka hitta en billig och bra.


Men nu ska jag dra mig upp ur sängen! GOD JUL ALLA HÄRLIGA MÄNNISKOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0