GODISGRIS

Efter middagen som bestod av kebab med bröd, så somnade jag i soffan, jag trodde att ja skulle bli lite piggare efter maten, men icke, det var ett hopplöst fall, jag somnade framför Harry Potter som gick på tv :)
Vaknade där vid kl 8, Marcus hade pausat i filmen, så jag hade inte missat så mycket, nu sitter vi och ser som sagt, hah jag tycker Harry Potter filmerna är bra, sen var det så längesen ja såg en så ja tänkte, varför inte? :)
Har dukat upp med godis, chips och dipp, blev tvungna att åka iväg och köpa fil till dippen eftersom Marcus inte visste om dom hade de eller inte, men nu så har vi allt :)

Egentligen skulle vi ju baka ett pepparkakshus, men ja kände att ja inte har orken att jävlas med nått sånt ikväll, så det får bli en av morgondagens aktiviteter :)
Snart är Lördagen slut också, helgerna går så förbannat snabbt! Jag undrar hur fort jullovet kommer att gå, man kommer inte att hänga med, tråkigt nog :) Men det ska bli skönt med ett litet avbrott från skolan :)

Nu ska jag fortsätta se filmen med min älskling :)







Jag har fastnat för den här låten, riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0