GRATTIS!



Vaknade nyligen av ett sms, ett positivt ett, Emelie klarade teorin! Grattis gumman! Hur bra som helst, nu är det jobbiga över som sagt.
Försökte somna om men det går inte, jag är jätte trött men har så ont i nacken och ryggen. Sen är sängen inge skön idag heller, hah. Men lika bra att gå upp lite tidigare än vad man brukar göra.

Idag blir det inte att göra mycket, eller jag ska nog försöka städa mitt rum lite, sen träna, dusch, packa, bara nödvändiga saker ska jag göra idag. Kanske far och ser lite av hockeyn ikväll om jag hinner, ska ta kvart över 8 bussen till stan, sen drar jag till Marcus.

Och imorrn är det nyårs! Kommer bli grymt kul! Synd att inte Emelie ville följa med bara. Men är det nån som inte har nått att göra så följ med mig, för jag fick ta med folk om jag ville, men jag tror att dom flesta redan har nånstans att vara så, Men annars så hör ni av er!


Och om ca 1 vecka så fyller jag 19, blir nog fest, så boka inte in nått helgen efter, blir troligen då ;)
Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0