IM SO LONELY

Jaha.. nu sitter man här..ensam och övergiven :(
Marcus valde att lämna mej ikväll.. han skulle tjäna pengar istället, så jag sitter ensam i hans rum med datorn framför mej :( Han ska vara fyllechaffis åt en massa, och jag rymdes inte i bilen! Jag hade ju gärna velat hitta på nått med nån, men eftersom att nästan alla jag känner bor utanför stan så går det inte så bra, sen får jag mej ingenstans för Marcus for just..
Aja, jag klarar mej alltid, jag har satt på bastun nu så ja ska sätta mej där ett tag och sen kanske det blir ett bad också, kändes som om det inte finns så mycket annat att göra, annars blir det bara att jag sitter framför datorn hela kvällen och det är väl inte så lockande, men jag får hoppas på att han inte blir borta allt för länge :)
Jag var så grymt sugen på fest ikväll! Faan att det inte blev så :( Men kanske bäst att inte göra det så jag blir ännu mera sjuk :)

Nu ska jag börja dra mej ner mot bastun, ni kan ju ringa om ni har lite att göra, jag pratar gärna med nån, lite roligare än att sitta ensam iaf :)

Bjuder på lite fredagsmusik :) Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0