JAG GILLAR ATT TRÄNA

Nu sitter jag och väntar på maten, ja är grymt hungrig!
Jag måste äta snart så jag inte får ont i magen när ja ska träna =] Har ju både boxercise och fotbollsträning idag, men det värsta är att ja har jätte mycket träningsvärk i ena vaden, det sitter kvar sen träningen i torsdags då vi gjorde nån konstig övning som tog naaanting på vaderna :O Så vi får se hur det går :)

Sen så sitter Jocke och peppar mej om att ja ska följa han och gymma, det är ju fan kul men det kostar pengar i längden, men lite då och då kan ju inte skada, funderar på att fara imorrn för ja har aldrig nått att göra på tisdagar, så det är ju som passande :)

Sen så ska ja säga GRATTIS till Linnea som tog körkortet idag :) Det var bra gjort! Nu har ja ännu en som kan köra mej om det behövs =]

Nej nu väntar maten! Göööttt!


 Grattis Gömman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0