JAG HAR LEKT FRISÖR

Då var man klippt, jag tog inget på längden utan jag klippte bara upp det, sen klippte jag min lugg lite kortare annars ser det mysko ut om jag har jätte lång lugg och håret uppklippt, men jag blev nöjd iallfall :D Imorrn ska jag nog färga mitt hår tror jag, om jag orkar vill säga, lägger upp en bild när allt är klart :D

Ligger i sängen och väntar på att Desperate Housewives ska börja, sen så orkade jag inte försöka hitta på nått att göra längre, så jag gav upp och la mej i sängen med datorn istället, men jag tror det var bra, kanske somnar lite snabbare än vanligt om jag lägger mej i sängen tidigare :)

Före middagen så började jag se Heroes, jag har sett nått avsnitt som gick på tv men ja har som inte orkat följa det, men eftersom att Gossip Girl är den enda serie jag följer så måste jag alltid vänta på att nästa avsnitt kommer ut, så jag tänkte, varför inte börja se nått nytt? Då har jag nått att se när inte Gossip Girl finns, hih :)
Hann bara se ungefär halva avsnittet innan ja skulle äta så ja tänkte fortsätta se nu, jag hoppas jag fastnar i det :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0