JAG SÄGER GODNATT

Gash, jag har lite att göra,
taget från m13.blogg.se, Mys blogg alltså ;)


1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

Haha, det handlar om en författare som super och röker och knullar med milfs ;)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?.

Jag slutar typ 3 :)

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

Vet ej :P vi äter nu men ni kan dra till farsan och hämta spriten..vi väntar tills ni kom :P


4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Vi kan va hos Malin :) Jo men de kan man ju annars göra vi kan ju höras ikväll :)


5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Vars är vi?

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Haha, men varför är du inte med nån och gör nått då? :)

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Haha satt i bussen sen titta jag in lite smått på Max och då såg jag du och murran :) Jag hatar 25 över 3an :(

8. Vad vill du höra mest av allt?
Men du man tackar :) är så jävla nervös, har skrivning nu!

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?

Sov du :D

10. Din romantiska replik?

Haha får göra det imorgon, är hos Jocke :) gott :)


11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

Jag, Östlund, Tobias, Mäm, Bonden


Nu ska jag se Scrubs! Godnatt allehopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0