KLADDMUFFINS

Nu har vi just ätit middag, det blev massa godsaker, korv, köttbullar, ägg, osv :) Sen har vi hunnit baka kladdmuffins också, blir gott till efterrätt :)
Jag blev så sugen på att bada och basta ikväll, men Marcus orkar aldrig de :( Kanske gör det själv, det skulle va hur skönt som helst! Kanske fråga Matilda om hon vill basta, roligare än att basta själv :) Eller så kanske Marcus chockar mej och går med på det, vem vet ;)

Gaash, jag är så taggad för imorrn, jag vill verkligen vinna första matchen mot Linneas lag, annars blir jag ju förbannad! :) Det som suger är att vi inte har en riktig målvakt så alla kommer typ att bli tvugna att stå lite då och då, men det fixar sig säkert, nån kanske ställer upp om vi har tur :)
Jag lovar dej Emma, jag ska spela hur sjuk jag än är, hah ;)


Kom och hejja när vi spelar imorrn, första matchen är kvart i 12 :)
Nu ska ja stöka bort allt från bordet  och tvinga Marcus att basta.. hih :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0