LAST CHRISTMAS

Började fundera på hur lätt det är att glömma bort vad för julklappar man gav bort för ett år sedan, jag fick tänka till riktigt rejält för att minnas, och det ända ja minns är en tavla som ja målade till Marcus, men det var för att den verkligen betydde nått, alla småsaker man ger bort minns man ju aldrig, som ett halsband eller ett par örhängen, eller kanske om det verklgen är nått jätte dyrt halsband, då kanske, men inte annars ju, inte jag iaf :)
Nått som jag nog ger bort varje år är nån slags choklad, ask och liknade, även iår, sen ska jag nog köpa en sån till min farmor också, hon gillar ju godis
:)

Men jag minns lätt det jag har fått, det är som en annan femma, minns att ja fick ett jättefint halsband av min älskling förra året :)

 Det föreställer Bob Marley om ni inte ser det :) Min julklapp till Marcus förra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0