MIN NYA DROG

Jag vaknade imorse av halsont och hosta :( Huvudetvärkte och ja hade lock för öronen, jag kände av det rean igår kväll så ja förstod att ja skulle bli sjuk :( Jag som har fotbollscup imorrn på skolan, hur ska de gå? Jag ska spela hur sjuk jag än är! För jag har ju längtat :)

Nu sitter ja hos Marcus, jag tog mej till stan iaf, var tvungen att köpa alla sista julklapparna så nu är allt klart! Ikväll ska ja bara mysa och ta det lungt, försöka göra allt för att vara så frisk som möjligt imorrn, hah :)
Jag åt väärldens godaste macka till lunch btw, en med kyckling och philadelpiaost, rödlök och sen mörk bröd, riktigt god, en av Icas mackor :) Sen har ja en ny drog också, jag älskar ju choklad, men ja har aldrig tänk på hur gott det är med mörk choklad! Huuur kan jag ha missat, eller så tyckte ja kanske bara inte om det förut, men nu kan ja inte sluta äta :]

Nu ska jag se lite tv och vänta på att min älskling ska komma in, han är i garaget som vanligt :P
Pusss

Kommentarer
Postat av: emma

Mitt hjärta stannade där ett tag. Trode jag skulle få spela själv. Snacak om rädd tjej, jag tvingar dig att spela även om du är sjuk :]

2008-12-17 @ 16:21:44
URL: http://emmagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0