NÅGON SOM VILL KÖPA?

Hemma från allt äntligen! Helvete säger jag bara, det är inte lätt att sälja plastpåsar här i Burträsk, bara gamlingar eller unga människor som inte har pengar till att köpa, vi gick till ett hus med en massa lägenheter, knackade på hos en gammal tant, tog ungefär 2 min innan hon öppnade, och hon öppnade inte dörren mycket heller, hon ville då inte ha plastpåsar iaf, och de sista hon sa var att vi inte borde va ute och sälja så sent för att folk ska sova, då var kl 8! Jag och Emelie gick i ca 1,5 timme, vi fick sälja 5 st av 20 plastpåsar! Sen har jag kvar ett helt lager att sälja innan nästa vecka, och dom pengarna går till Ghana, de vi sålde idag går ju till fotbollen, så ja vet verkligen inte hur ja ska få allt sålt :(

Nu vill ja sova direkt! Jag är arg och trött, men nu har ja NK som ska pluggas! Jag som ville se Scrubs :(
I värsta fall får ja plugga på skolan imorrn, men de lär ja ju inte hinna, aja, slut på klagandet, det är ju fredag imorrn + att ja fick låna bilen av pappa! Så jag har lite sovmorgon iaf :]

PUSS PÅ MIN ÄLSKLING SOM ÄR LITE SJUK :)
Godnatt!



Imorrn Umla, dagen med stort D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0