NÄRA DÖDEN UPPLEVELSE

Okej, det där var fan äckligt! Har aldrig varit med om nått sånt så ja blev riktigt rädd där ett tag, jag trodde nästan att ja skulle dö :(
Jag har ju varit på boxercisen, efter ungefär halva så började ja förstå må jätte illa, det kändes som om att ja skulle spy, sen började allting bli suddigare och suddigare, samtidigt som jag började svättas naaanting, och jag fick lock för öronen, tillslut kunde ja inte stå upp längre för det kändes som om att ja skulle falla ihop.. så ja la mig ner, låg säkert en halvtimme, sen åt jag en banan och då blev det bättre, men ja känner mej fortfarande skakis och jag har ont i huvet och helt slut i kroppen :(
Jag tror att ja har näringsbrist, har ätit så dåligt i helgen, blev alldeles för mycket skräp och för lite bra mat, har vaknat så sent på dagarna så det har ju nästan bara blivit middag.. sen idag åt ja nästan ingen lunch för det var så äckligt :S Middagen blev just innan ja skulle träna så ja tror inte kroppen hann ta upp maten..
Jag mår bättre nu, men ja skippar nog fotbollsträningen, jag känner att ja måste vila och äta, för jag är helt slut :(

Och tro inte att ja har nån ätstörning, för det har ja inte, jag har bara börjat träna mycket muskler, och jag har väl varit dålig på att äta, jag tycker det är så svårt att veta hur mycket man måste äta, och det här var väl min kropps sätt att säga att ja behöver äta mer om ja ska träna så mycket, eller mer, ja måste äta bättre :) Så det ska ja försöka göra, inte hoppa över nått mellanmål ens, hihi =]

 Gröt kan ju aldrig vara dåligt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0