NY FRISYR?

Jag sitter här och funderar om jag ska ta steget och klippa och färga mitt hår ikväll kanske, ja bärjar bli less på hur mitt hår ser ut, men samtidigt vill ja inte klippa mej så mycket för då kan ja inte sätta upp det i en knut utan att massa hår ska falla ut, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra, men samtidigt är jag jävligt sugen på nått nytt, kanske ska fundera tills imorrn :)

Jag har fortfarande ont i huvet, och sitter hostar massa, mår icke så bra, det blir nog en tidigt kväll och ingen apu imorrn, behöver verkligen de här dagarna till att vila upp mej, har aldrig känt mej såhär slut på länge, jag kanske är utbränd? Eller jag menar, har kanske tränat för mkt på sistonde, kan man bli det då? Nått konstigt är det iallfall, eller bara en vanlig förkylning :P


Nej fan, jag blev sugen på en makeover nu, måste nog springa till konsum och kolla nån hårfärg, jag tror nästan det, wihii =]

 Blir nog bra :)

Kommentarer
Postat av: CREW @JKIBMM

http://JKIBMM.blogg.se

2008-12-02 @ 19:30:54
URL: http://jkibmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0