SNÖ OCH SLASK

Nu är jag äntligen hos Marcus, jag fick stressa lite eftersom att han ringde och sa att han slutade klockan 3, jag som hade tänkt fara 3, haha, så jag fick skynda mej att packa och sen vara det bara att fara iväg :)
Var lite nervös för att köra, jag gillar inte att köra när det är massa snö på vägen och det snöar så man knappt ser nått, men det gick bra iaf :)

Så nu sitter jag och ser Top Model, Marcus ska ut i garaget och göra nått, men jag trivs bra här i soffan så det gör ingenting =]

Aja, ska nörda litet till framför datorn, sen ska jag fråga Marcus om vi kan bara chokladbollar ikväll,mums!




Ungefär såhär ser håret ut nu, det är längre men samma färg, hann inte ta nån bild innan jag for, men jag hittade den här bilden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0