SÖNDAG

Gash, har nött Guitar Hero idag, direkt när jag vaknade, sen tills vi skulle fara och se hockeyn. Jag börjar faktist bli bättre och bättre. har fått in lillfingret i spelet nu också!
Vaknade vid halv 2 imorse, det blev ganska sent igår, somnade vid 4 tror jag. Men det går inte att somna tidigare, helt omöjligt! Har hunnit sett hockey på Ostens hus också, jag är inte glad, dom förlorade ju igen! Jag trodde verkligen att dom skulle kunna vinna den här matchen, det började bra, men sen gick det bara utför. Vi får hoppas på nästan match istället då.

Snart mat, sen mer Guitar Hero, sen kanske det blir att vara med Jocke och Emelie. Om Emelie har pluggat klart vill säga, terorin börjar ju närma sig, men jag tror hon klarar det! Jag håller då tummarna iallafall!

Nu ska jag spela mer! Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0