SUNES JUL

Godmorgon :)
Har inte sovit bra inatt alls! Har drömt hela jävla natten, och sen har jag legat och halvsovit men samtidigt legat och lyssnat för att höra om Marcus kom hem, sen försökte jag stå ut men den här jävla bärbara datorn,eftersom att Marcus inte vill att man ska he av den för han håller på att ladda hem nått, men jag var tvungen at stänga av den tillslut eftersom att den både levde om och hade en irriterande skrämsläckare :)
Där vi 3 kom Marcus hem, jag hade ju fan börjat bli orolig om han hade kört av vägen eller nått! Nu tror han att jag är arg på han eftersom att han lämnade mej själv, men det är ja inte :)

Idag blir det bowling! Vi ska fara med hela Mackes familj och massa annat folk, så det ska ändå bli kul, sen blir det pizza! Efter det så blir det nog bara att mysa med nån film eller nått för jag har ju cup imorrn, tidigt på morgonen! Så jag ska försöka somna tidigt ikväll :) Anledningen till att jag följer med fast jag är lite sjuk än är att jag inte tror att ja kommer att få spela så mycket, men det är ju ändå kul att se på :)

Nu ska ja sätta mej framför tv ett tag, cya





Haha, eftersom att det är jul snart så slänger jag in ett avsnitt av "Sunes jul" , det här är ju helt klart det bästa avsnittet, "Pulka Pappa"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0