KRYA PÅ DEJ BABY

Har haft Apu hela dagen så jag har inte haft tillgång till en datorn :) Vanligtvis brukar jag gå hem och äta lunch och hinna skriva ett inlägg då, men idag så for vi som sagt in till stan för att äta julbord på Flugger, riktigt gott var det, korv, köttbullar, potatis, mackor, olika sorters sill, julskinka, leverpastej osv :) Sen fanns det ju även efterrätt, jag tror det var nån cheesecake, och det gillar ja inte så jag hoppade över den, men det fanns chokladaskar där så jag tog en med vit choklad, he va gött! :)

Jag sitter och äter min middag nu, jag ska fara och gymma med Jocke kl 5, så ja måste äta nu så kroppen hinner ta upp lite av maten iaf, sen efter träningen blir det att fara och se hockey på ostens hus :)

Annars så är min älskling sjuk igen, han har fått jätte ont i halsen, pratade med han i telefon för ett tag sen, men det var inte så kul för stackarn kunde knappt prata :( Men imorrn ska ja fara och ta hand om han, så han blir frisk fortare :)

Nu måste ja äta klart, sen blir det gym! Kanske skriver innan jag drar, Hooj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0