HELGEN

Jaa,det blev inte mycket skrivet igår, var rätt stressad!
Det blev så att vi skulle fara och se hockeyn på ladan, och våran cup slutade kl 4 och vi skulle fara halv 6, så jag fick lite brottom! Skulle hinna duscha, äta och fixa till mej :) Men vi tog oss iväg iallafall :) Efter hockeyn så for vi en sväng till Marcus och satt och drack ett tag innan vi drog vidare till Olles :) Där var vi sen till ca kl 2, for och åt lite sen drog vi hem till Marcus igen :) Jag som hade spelat fotboll hela dagen var helt slut! Så jag somnade direkt jag la mej :)
Vaknade senare på natten av att dvdn var på, tv:n var av men ändå var en film på, så jag gick upp och slog av den, sen när jag försökte somna igen så började Jocke grymta och stöna i sömnen, haha det var det roligaste jag har hört, han låg inte ens på madrassen längre utan han låg nedanför, nästan under Marcus säng, sen började han ta på Marcus ben, haha, sen minns jag inte mer, somnade igen :) Vaknade tidigt imorse av en grym träningvärk! huvva så ont jag har i kroppen än, jag är väl lite otränad kanske ;)

Nu ska jag bara duscha, sen ska ja tillbaka till Marcus, eftersom att vi lämnade hans bil här igår så måste jag köra hem den, men det gör inget, jag får ju vara med min Baby =]


Lägger in lite bilder från fredagen :) Tog inga igår för jag ville inte ha med mej kameran överallt, var rädd den skulle försvinna, haha :)



Han fick alltså en ölhatt eller vad det heter och godisstring av Emelie och Jocke i födelsedagspresent, hah :)




Grymt rolig helg iaf, men hur kan det inte bli roligt när man är med världens bästa människor!
Vi vann cupen btw ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0