CUP PÅ LÖRDAG

Jag har stannat hemma idag, jag är helt slut och har jätte ont i huvet, ja ska trå några alvedon och hoppas på att det blir bättre, då kanske jag kan fara på APU:N imorrn iaf :)
Ligger i sängen och myser nu, blev först väckt av våran hund som började skälla när alla for och han trodde att han var ensam hemma, så jag var tvungen att ropa på han så han skulle sluta, men då kom han ner istället och började tjuta utanför min dörr, men jag var för lat för att släppa in han, så jag somnade om :)
Sen vaknade jag av att nån ringde, och det slutade jävlar aldrig, just när ja gick upp och skulle svara så slutade det ringa, det är väl typiskt, ahah :)
Men nu är jag vaken och ligger och ser Top Model, det är snart slut så då ska jag upp och få i mej lite mat, im huungry :)

Ikväll vet ja då inte vad som händer, ska nog ligga och vila för det mesta tror ja :) Så jag är frisk till helgen då det är cup, kom och se vettja, den är i Burträsk i gympahallen eller vad man säger, hah :)


Så dyk upp om ni vill se riktiga proffs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0