SNART ÄR DET JUL

Klippningen blev avbokad, haha, ändå lite skönt, en sak mindre att göra iaf :) Nog för att jag var sugen på att leka lite frisör eftersom att det är så förbannat roligt! Så det var lite synd :)
Men imorrn så blir det ändå lite styling, min syster ska på bal, så ja ska fixa henne och en av hennes kompisar, sen ska jag också hinna fixa mej själva inför kvällen, det är synd att ja inte har nån aning om vad ja ska ha för frisyr eller kläder, men det brukar lösa sej :) Hade velat ha nått nytt men just nu har ja inte råd, julklapparna går före :)
Men en viss Emelie kanske har nått snyggt att låna ut, vem vet :)


Just nu så har det börjat lukta mat här, min mamma gör hamburgare, mums! Det är alltid lika gott, hemmagjorda är nog nästan det bästa tror ja :) Jag känner att jag behöver lite energi nu, är riktigt trött, kanske blir att ta en tupplur efter maten, skulle sitta fint :)

Förresten, är det bara jag som aldrig vet vad ja ska svara när folk frågar vad ja önskar mej i julkapp? Jag vet egentligen massa saker, men när nån frågar mej så står det stilla, både Marcus och hans föräldrar frågade igår vad ja ville ha, det slutade med att ja fick skriva en önskelista, det är ända lite lättare så man få fundera lite, kom på massa saker igår som ja inte fick med på önskelistan till mamma och pappa, hah, men äsch, jag blir nöjd bara jag får en ny mobil, eftersom att min är ihoptejpad för tillfället :)

Jag vet inte vilken ja vill ha, det är det som är problemet, nån som har nått förslag på en snygg mobil som inte går sönder direkt? :)



Funderar på den, en Sony Ericsson W350i, den var inte så dyr sen så gillar ja storleken, men jag vill ha den i färgen "Ice blue" istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0