JULAFTONSKVÄLL



 God Jul :)



Nu har jag öppnat alla mina paket och sitter och ser Svensson, Svensson. Tack för alla fina julklappar! Jag är hur nöjd som helst! Ni ska få några bilder från min julafton :)








Jag fick en halsduk och vantar av min älskling, precis som jag ville ha, sen fick jag även två par örhängen, ringar och ett par lite mindre. Plus att jag fick en parfym och en hudkram. Tack älskling du är bäst!








Sen fick jag en parfym av min syster. Schampo, balsam och hårinpackning i den rosa lådan. Hudkräm, handkräm och duschkräm i den vita lådan. Tack!

 

Fick massor med örhängen! Av Matilda fick jag två par, jätte snygga! Av Emelie fick jag också ett par, tack gumman! Sen fick jag en Västerbottensring av Marcus mamma och pappa, tack!

 

Fick även en boxarsäck och handskar och en träningsmatta, Tack mamma och pappa!



Sen fick jag också lite fickpengar, pengar till en ny mobil och lite godis osv, hur bra som helst! Nu ska jag se "Grabben i graven brevid" som går på 1:an, den är ganska bra faktiskt :) Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0