SNART JULAFTON

Nu har min älskling farit hem :( Och jag har hunnit träna lite, kändes skönt, eftersom att ja missade träningen igår så var ja tvungen att ta igen det, men lite lättare träning, för jag är lite förkyld än. Nu sitter jag i soffan med hela familjen och ser en film "Elf" den går på 5:an. Jag kände att ja kanske skulle spendera lite tid med dom nu innan julafton, och man får ju lite julstämning av en julfilm också.
Sen så fick jag öppna ett paket av min babe igår, jag vet att man inte ska öppna i förväg men jag ville han skulle va med när jag öppnade ett iallafall. Jag fick min favoritparfym! I en presentlåda, så det var med en hudkräm också! Tack älskling!





Lite bilder från igår :)




 

Ska försöka somna lite tidigare ikväll, så jag inte sover bort hela dagen imorrn, för det är ju ändå julafton! Jag måste nog göra klart lite läxor ikväll, usch! Men det måste göras. God Jul på er!



Jag förstår inte hur jag lyckas ibland, förlåt, jag visste inte att det var så känsligt, men jag tänker mig inte för, jag har jätte dåligt samvete för det, förlåt, du är så värdefull för mej, om jag kunde göra det ogjort så skulle jag det, de vet du! Förlåt igen, och tack för att du är som du är ! Jag vill inte förlora dej!


Kommentarer
Postat av: snyggingen_90

ich bin din =) du ksk kan lista ut vem ja är (A)

du är endå min muffa GODJUL babe (L) :)

2008-12-23 @ 21:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0