MYSPYS

Wie! Alla mina julklappar är snart klara! Sitter och slår in dom till Marcus nu, ska köpa en sak till imorrn som ja kom på nu :) Sen ska ja köpa till farmor också, blir att skippa min Apu imorrn, jag orkar verkligen inte, kan ju inte göra nått om ja skolkar en gång iaf :]
Blir så att ja och Emelie ska fara och köpa klart allt imorrn, det blir najs :) Min sockertopp ska sova hos mej ikväll också, blir mysigt, försöker fixa nån bra film att se till ikväll, nått förslag? :)

Skolan idag var rätt lugn, hade ju bara en lektion så, men den söög, för vi fick en uppgift som var helt omöjlig, men ja måste sätta mej och försöka igen, kanske efter maten, blir nog bra :)

Men nu ska ja fortsätta slå in mina paket :)
Skriver sen sötnosar :)

 Snart Jul ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0