DET ÄR DAGS NU

Nu har jag snart fixat mej klart, som ni vet är det fest för Linnea ikväll! Grattis!
Ska dra till Emelie snart och börja lite smått, sen senare ikväll bär det av till Balzac, hoppas vi bara får skjuts in :)
Jag ska hinna klippa Marcus före också, måste nog börja nu...

Sen idag har det inte hänt mycket alls, åkt buss hem till Burträsk sen har ja bara ätit, duschat osv..
Sov grymt mycket inatt! Ca 12 timmar! Var längesen jag gjorde det, hade nog kunnat sova längre om vi inte skulle med bussen, ja känner mej helt slut, nästan lite sjuk och min blåsa på tungan far inte bort :(

Gash, ja hoppas det känns bättre ikväll, för inget ska få förstöra denna PARTYLÖRDAG!

Ha det så trevligt, så ses vi i dimman! :)



  Botten upp Baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0