GE INTE UPP

AIK vann tillslut i förlängningen, det trodde jag verkligen inte, men dom lyckades komma igen, bra gjort :) Även om det inte direkt var deras bästa match, dom såg sega och trötta ut allihop hela matchen tycker ja, aja dom fick 2 poäng iallafall :)

Nu ligger jag i sängen, är helt slut! Höll på att somna på hockey, om det inte hade varit för dom där hårda stolarna! Man får jätte ont i rumpan av dom, usch :)

Nu ska jag jag fortsätta se Christine, haha det är kanske inte den bästa serien, men en av dom bästa helt klart! Så grymt roligt, och hon är klockren!




Måste bara säga att det där var det bästa du kunde göra, jag hoppas du mår bättre snart, håll ut bara! Sen finns jag om du vill prata, även om det kanske är svårt att prata om det, men som du sa, bättre de än att du ska gå och behöva låtsas! Vi ses på torsdag, om du mår bättre :) You know who you are :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack...ja jag vet vem jag är ;) Vi ses imorgon <3

2008-11-26 @ 18:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0