PARTY LIKE A ROCKSTAR

Nu har då Marcus kommit hem, han ligger och sover just nu med huvudet på mitt ben, haha sötnos, han är helt slut när han har jobbat :)
Har suttit och sett "Doctors" på 4:an, jag fastnade som i det, haha det handlade om sex och orgasmer, det var en kvinna som hade en sjukdom där hon var tvungen att onanera 15 gånger om dagen :O Det lät ändå lite jobbigt, hon sa att hon låg och grät medans hon gjorde det eftersom att hon var tvungen även fast hon inte ville, annars kunde hon inte klara av dagen, och när hon åkte bil blev det tydligen ännu värre! Usch, lät inte alls kul!

Nu så väntar ja på att Macke päron ska komma hem och laga mat, sen ska vi iväg till stan, jag vill ha lite godis eller nått, eftersom att ja har tänkt bänka mej framför tv:n ikväll och äta ihjäl mej av godis medans jag klagar på hur dåliga vissa som är med i idol är, haha, lät som en spännande kväll nu när ja skrev det :P Men det får duga eftersom att jag har ont i huvet och i halsen! och det är därför jag inte vill dricka JOCKE! Han var tydligen arg på mej för att vi inte skulle supa ikväll, men ja har verkligen ingen ork, så då blir det ju inte ens kul, vill vänta tills ja är frisk och på bättre humör :)

Såå, ja hoppas alla som gör något spännande ikväll får det roligt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0