PLASTPÅSARNA MÅSTE BORT

Nån som vill köpa plastpåsar?

Våran klass håller på att sälja eftersom vi ska resa ner till Ghana i Mars för att bygga om och bygga ut en flickskola, så pengar går till en bra sak iallafall! Vi kommer även att stå på skyltsöndagen här i Skellefteå i helgen, så det är bara att ni far dit om ni vill ha mer info! Vi behöver all hjälp vi kan få för att kunna samla ihop alla pengar så vi kan utföra det här projektet, men vi är på god väg :)

Hojta om ni vill köpa! :)

Nu ska jag he på lite muusic, kanske drar en vals med mej själv, det där lät lite snuskig va? äsch :)


"Det är mycket som går runt i mitt huvud nu, jag måste få ut alla tankar på något sätt"


Sen som några vet tog jag ju hål i naveln för circus 2 veckor sen, den mår bra än, har lyckats undvika infektering, och det ska ja banne mej fortsätta med! :)

 Beautiful, Dirty, Rich - Lady Gaga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0