STRESSEN, HUNGERN, BALZAC

Det blir nog så att vi drar en sväng på Balzac på lördag! Som jag sa så fyller min kära Linnea 18, så nu är det dags! Blir nog jag, Emelie, Malin och Linnea då, vi får se om det fixar sig för alla, drickan alltså, sen så ska jag kolla imorrn om förköps biljetter, hoppas bara att det finns kvar :) Så det ska bli spännande, längesen hela gääänget gjorde nått!

Gash! Jag känner mej stressad, eller det har lugnat sig nu, blir jobbigt när man har träning till 10 att hinna allt man inte orkade göra före träningen, som att läsa den där boken tex! Blir nog inget av ikv, får nöta dej imorrn, jävligt kul en fredagkväll! :) Nej, det ska bli riktigt spännande att få veta hur det går för pojken.. nooot! Tror redan ja vet hur boken kommer att sluta, ärligt talat :)

Imorrn har ja en liten sovmorgon, så ja kan unna mej att vara uppe lite längre, för jag är inte ens lite trött :( Men det är lugnt, är ju fredag imorrn så,

Nej nu känns det som att ja bara babblar på om massa onödiga saker, så GODNATT alla som läser!
Känner mej hungrig, ooh, jag har en chokladtomte på bordet här..

 I want to break free - Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0