TUFF DAG

Skööönt med sovmorgon! Börjar halv 1 idag :) Så nu sitter jag och fikar och väntar på bussen, ja tror den går halv 12, måste kolla :) Jag är hos Marcus, och jag vet inte riktigt när bussarna går här :P

Blir nog en bra dag, en lektion bara, men det är samhälls, och usch, nej det gillar jag inte alls :( Det är tråkigt och svårt, men det är nog riktigt bra att lära sig sånt, ekonomi osv, eller jag behöver lära mej det, jag är alldeles för dåligt med pengar, haha :)

Ikväll har jag träning, kl 9. Just ja, jag måste baka chokladbollar, vi ska sälja på söndag, det är skyltsöndag i Burträsk, tror ja då, jag tror det var därför vi skulle sälja.. :)

Sen måste jag sälja alla mina plastpåsar, har sålt 4,hmm.. farmor kanske vill ha, eller nån annan?

Nu ska ja äta klart, sen klä på mej, hoooj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0