ÖGONGODIS

Jag uppmanar alla er som inte ser Gossip Girl att göra det! Det är den enda serien jag har haft nog med tålamod och vilja för att kunna följa :) Händer nått hela tiden och alla är så snygga! Jag blir så avis!

Jag skulle också vilja leva i en serie, jag menar, alla verkar ha sina roller och alla vet hur alla är. Man har som en riktigt personlighet. Blair tex, ingen förväntar henne att göra nått för nån annan än sig själv , och det är som okej, för det är så hon är :) Och vilka problem dom än hamnar i verkar dom kunna reda ut det, och på ett bra sätt, så allt är så lätt! Och allt verkar vara så spännande :)


Sen är som sagt alla killar så snygga, han som spelar Chuck tex!

 Ed Westwick, hur snygg är inte han? :)


Så jag hoppas ni börjar se det, jag lovar, ni kommer att fastna! Om ni gillar den här typen av serie såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0