COOP

Jag måste säga att jag och Marcus är nog de segaste personerna i hela världen på att handla. Vi skulle köpa två burkar krossade tomater, en ost och fetaost. Det tog säkert en halvtimme innan vi hade hittat allt. Vi bara strosade runt och försökte hitta allt vi skulle ha och stod även och funderade om vi skulle köpa den där kladdkakan eller inte. Men vi kom på att det är mer värt att baka en. Dock efter en väldigt lång tid av funderande. När vi väl hade hittat allt och ställde oss i kassan så hittade Marcus "4 för 15" ni vet, choklad som alltid ligger vid kassan så att man ska bli sugen och tillslut köper man dem. Han plockade åt sig och eftersom att vi inte var smarta nog att ta en korg så gick vi och bar på allt. Marcus blev less så han la ner sakerna i de korgarna som står vid kassan som redan är använda. När han skulle betala så plockade han upp alla saker. Trodde han. När han hade betalat och jag hade börjat packa ner sakerna så kommer han och säger att han glömde godiset i en av korgarna. Haha, seriöst, det är inte okej. Men kanske lika bra det, vi skulle ju äta middagen när vi kom hem. Och ni vet väl att man inte ska äta godis före middagen, det förstör aptiten gott folk. Haha!



Nu ska vi snart äta, sparre och köttfärsås. Även en grekisk sallad till det. Mums! Ikväll blir det mys framför tv:n med någon bra film eller nått. Idag har jag varit ute och gått en sväng sen ett pass på motionscykeln. Körde lite mage också. Sen bara suttit och sett lite tv. En skön söndag alltså. Har även klickat hem färgade linser. Man fick pröva 4 olika färger för 99 kr. Och jag har alltid velat testa så jag slog till.

Nu blir det mat! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0