FREDAG

Skön dag idag. Hade skola till ca 1. Efter det gymmade jag ca 1 timme. Grymt skönt. Gick på stan ett tag medans jag väntade på Marcus. Hittade två par chinos, för 149,50. Halva reapriset. Vääärt!

For hem vid 4. När jag kom hem så la jag in bilder jag fått av Filip idag, jäävlar så många bilder det var. haha, hur kul som helst att titta på. Ska lägga in några nu. Efter middagen så blev det att fara och klippa farmor, tjänade 500 kr. Behöver det nu till tatueringen på söndag.

Förresten, någon som är sugen att fara på Olles imorrn? Emelie den jäveln jobbar, och Macke ska vara fyllechaffis. Så någon som är sugen att hänga med?

Nu blir det mys med E, J och M










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0