LÖRDAGKVÄLL

Nu har vi nyss njutit av en suverän middag! Hur gott som helst, BBQ pommes, filè och grekisk sallad. Till efterrätt blev det chokladpuddig men jag blir så less det så hälften är kvar. Har även hunnit ut i solen ett tag med hunden. Nu sitter vi i soffan. Marcus ser nått på Discovery och jag sitter vid datorn. Senare ikväll kommer nog Emelie och Jocke så då får vi se vad vi hittar på. Vad händer för er andra ikväll?

Imorgon ska jag förmodligen börja på en målning i Johannas rum. Det ska bli en bild av henne när hon åker snowboard. Jag tror det kommer att bli riktigt coolt, om jag får den bra vill säga. Ska visa en bild senare. Är det förresten någon som behöver nått rum omgjort eller liknande? Hör av er, jag behöver jobb, men framför allt pengar, hah!

Nu ska jag kika vidare lite, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0