SLITNA KRIGARE

Nu har jag suttit och försökt skriva nått bra men det står helt stilla. Har ingen aning om vad jag ska skriva. Inget hände just nu, ligger i min säng och ser tv om nån var intresserad. Ser Gordon Ramsey heter han väl, ett av hans matprogram, han har väl ett antal. Blir hungrig som en varg av att se på det men jag gör det ändå. Finns inget annat sevärt på tv just nu, eller just fan! Det blev ju förlängning i hockeyn, kanske måste se hur det går.. Jåh, fortfarande förlängning.

Rätt jämt, oj, straff! Det måste jag se.. Hv71 har alltså fått straff.. nu ska vi se.. Satan, han räddar! Haha, vilken match! Det här var ju lite kul att se iallfall. Så nu ska jag fortsätta se, inte så värt inlägg, men jag hade inte så mkt annat för mig.

Med dessa bilder säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0