SÖNDAG

Godmorgon!

Det blev en riktigt ball kväll igår. Träffade många jag kände på Olles. Hann tyvärr inte prata så mycket med vissa. Men det var trevligt ändå!

Nu har jag just kommit in. Har suttit ute och grillat i solen. Jätte fint väder idag. Måste ta mej ut på en promenad tror jag. Synd att jag inte har med mig mina solglasögon. Kommer ju bli tvungen att gå och kisa hela vägen. Annars så vet jag inte vad som händer idag. Ta det lungt bara. Måste hinna läsa nationella häftet vi fick också. Har nämligen svenska nationella imorgon. Kändes tungt. Men det måste ju göras.

Nu är det bara denna vecka, och sedan är det påsklov! Kändes skönt. Vi är ju även lediga nu på fredag också. Men under lovet blir det nog ganska mycket som ska göras. Har lite skolsaker som jag måste ta itu med.

Nu ska jag dra mig ut tror jag, ni får ha en skön dag!



Fick även mystiska samtal och sms från denne man igår. Men nu vet jag vad det handlade om, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0