STUDENTKLÄNNINGEN

Har just kommit in efter att ha varit ute och gått/sprungit i ca 1 timme och en kvart, hur skönt som helst! Och det var riktigt varmt också. Har även suttit ute ett tag i solen men jag blev så rastlös så att jag gick in nästan direkt. Funderar på att börja med Johannas målning snart, rita upp den iallfall. Skulle va skönt att få det gjort. Ikväll kommer även min farmor och äter påskmiddag här. Det blir en massa godsaker!

Sen får vi se vad som händer senare ikväll, blir nog en myskväll men någon film eller nått, ska kika om det går nått bra på tv. Annars så ser lovet ut att bli ganska..jaa, rastlöst? Nämen, jag vet inte vad jag ska göra, jag vill fara nånstans, men jag har för lite pengar, sen ska vi till fjällen snart så.

Just ja! Jag har beställt min studentklänning idag! Jag tycker den är så underbart snygg! En Elise Ryan. Jag vet att alla oftast har vita klänningar, men jag tyckte att det skulle bli så tråkigt, så det fick bli en svartvit istället.



Nelly.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0