UTGÅNG

Okej, nu har jag börjat dricka. Det blev så att vi skulle iväg på Olles en stund senare ikväll ändå. Fick med oss Robin och Anton. Så lite har jag då tänkt få i mig så att det inte blir så jävla dyrt där. Nu saknar jag bara partypinglan Emelie och alla andra som jag har druckit med under de senaste 3 veckorna. Dom vet verkligen hur man festar. Haha, jaa fan va jag längtar tillbaka.

Men det är kul att vara hemma också. Så nu ska vi köra igång lite musik tror jag, eller jag ska då göra det. Dom får lyssna om dom vill. Hoppas ni andra får en bra kväll. Puss!


Kommentarer
Postat av: emelie

haha jag ska visa mitt riktiga jag på torsdag kväll, ska vi dra ut? ;D jag är fest sugen nanting!

2009-04-05 @ 16:07:37
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0