HONEY, IM HOME

Hej alla glada! Jag är hemma nu för er som undrar! Kom hem inatt vid 2 tiden. Är hos Marcus eftersom jag inte orkade dra mig ända hem till Burträsk. Får se om jag far hem ikväll eller imorgon. Är ledig idag och imorrn. Känns skönt! Jag hade velat lägga in lite bilder men min kamera har gått sönder. Ska kika om det kanske går att lägga in bilderna på datorn om jag har tur. Annars så har min lärare tagit hur många bilder som helst! Helt sjukt, så vi ska få en skiva senare med massa bilder.

Jag har iallfall haft hur kul som helst! Ni som har följt Ghana bloggen kanske märkte att många har haft hemlängtan. Men jag tycker det har gått rätt bra och jag har trivts som fisken i vattnet i värmen, det kan jag lova. Jag har fått rätt mycket färg, så det är jag nöjd över. Har även gjort en frilla som får mig att se ut som en grekisk gudinna, mina älskade klasskompisar har kallat min Cleopatra. Har även fått frågan om det var min mamma eller pappa som var svart, så brun har jag väl ändå inte blivit, haha! Har träffat många intressanta människor, men även många som jag helst hade sluppit träffa. Dagarna har gått riktigt fort, och jag fattar inte att jag redan är hemma. Jag hade gärna stannat längre, iallfall nu i slutet när vi bodde på ett lyxhotell i Ho. Där trivdes jag verkligen. Under resan har jag verkligen lärt känna alla på en helt ny nivå. Och jag har märkt hur underbara många är. Alla har varit så grymt snälla så jag nästan får tårar i ögonen. Sammanhållningen i klassen var bra innan vi for, men nu är den oslagbar! Så tack alla för 3 helt underbara veckor, som jag aldrig kommer att glömma! Tack alla lärare också, ni har gjort ett riktigt bra jobb och jag hoppas ni är nöjda med oss :)

Nu när jag är hemma så ska det bli kul att träffa alla igen. Emelie gumman som jag har saknat massor, Marcus min älskling som sitter på skolan just nu och skriver nationella. Hoppas att han inte är för trött, väckte han ju nämligen inatt när jag kom hem. Min familj som jag inte hunnit träffa än, saknar er massor! Marcus familj som är helt underbara. När jag kom hem inatt så stog det marshaller framme och när jag kom in så satt det uppe en välkommen hem skylt. Det enda negativa med att komma hem är att jag har blivit så förkyld nu när jag kom hem till kylan. Men det går nog snart över hoppas jag.

Ikväll bli det att äta en god middag som inte består av kyckling. Jag kanske ska säga att det är de enda vi har ätit dessa tre veckor. Så jag är lagomt less. På tal om mat, måste ta min malarone tablett, min malaria, har ju nämligen varit i ett malaria område. Måste ta dessa tabletter 6 dagar efter man har kommit hem, får se om jag kommer ihåg det nu.

Sen ska jag ta det lungt och bara mysa med min älskling. Hoppas han kommer hem från skolan så fort som möjligt. Nu ska jag sätta mig och läsa lite bloggar och bara ta det lungt. Sen måste jag ju nästan ta mig ut ett tag i det fina vädret. Hade tänkt dra in till stan egentligen men jag har min busskort+bankkort hemma. Så det sög ju. Men får underhålla mig på något annat vis.


Förövrigt så väntar en tatoo på söndag, ni får se vad det blev när den är klar.

Det sista jag vill säga är, "Dra åt helvete", ni som har varit i Ghana dessa 3 veckor förstår vad det handlar om ;)



























Bilder lånade från Ghanabloggen


Kommentarer
Postat av: Anonym

PUUUUUUSSS =)

2009-04-01 @ 17:53:35
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0