LÖRDAG

Okej, gårdagen funkade. Men jag fick för mycket att dricka och blev för trött. När jag blir trött funkar ingenting. Så jag skippade Olles och drog hem istället. Annars så vaknade jag rätt pigg imorse. Har varit in en sväng till stan med Marcus mamma och Marcus. Gick på blomsterslottet för att hon skulle hitta lite nytt till rummet dom har gjort om. Sen blev det en sväng förbi hemmakväll för att köpa lite godis! Eller lite, vi köpte ganska mycket, haha.

Nu ska vi snart äta sen funderar jag på att ta mig ut en sväng och gå eller nått. Skulle kännas skönt att få röra lite på sig. Senare ikväll vet jag inte vad som händer. Blir nog rätt lungt. Se film eller nått liknande.

Måste bara säga att jag älskar den här -->klänningen<-- och allt annat för den delen!
Nu får har en trevlig lördagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0