JAG HATAR RUBRIKER

Så skönt! Simmat och bastat och bara tagit det lungt. Det behövdes. Nu ska jag bara fixa mina naglar lite så känner jag mig som en ny människa, haha nästan iallfall.

Just nu sitter jag och ser hockeyn med min käre far. Inte för att jag är jätte intresserad. Det hade varit en helt annan sak om det hade varit Skellefteå som hade varit i finalen. Synd, men det gick rätt bra för dom ändå, man ska inte klaga. Haha, nu kom jag och tänka på i Ghana när Skellefteå spelade och vi satt och väntade på uppdateringar på mobilerna. Varje gång det kom ett sms så var det riktigt spännande. Och man kunde direkt se på Emil om det stod något bra eller något dåligt i sms:et. Hah, har nog aldrig varit så nervös över någon av deras matcher som jag var då. Och jag har aldrig sett Emil och Samuel så nervösa som dom var just då. Nu är det bara att vänta till nästa säsong och hoppas på att det går ännu bättre!

Imorrn så är det skola hela dagen, efter det så ska jag till min älskling och senare på kvällen har jag träning i Skehamn. Hoppas det är soligt och bra väder imorgon, skulle va så grymt skönt med lite värme och sol! Satan vad jag saknar värmen och solen! Men nu är det ju inte länge kvar till sommaren som tur är!
 
Nu ska jag göra nått, vet inte vad men, skriver senare! Btw, bara jag som diggar nya msn? Hah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0