DET BLIR NOG EN SOMMAR ÄNDÅ

Skön dag idag. Har mest varit ute i solen som dom flesta, man måste ju passa på! Det kändes verkligen som sommar idag. Solen stekte på rätt rejält! Men det är underbart! Jag längtar verkligen efter sommaren nu, nog för att det mest kommer att bestå av jobb så tror jag att den kommer att bli hur bra som helst. Det kommer förmodligen avslutas med en utlandsresa.

Det blev som sagt grillat till middag, inte helt fel. Blev också en minipowernap, hah kunde inte hålla mig vaken när Marcus började klia mig i håret, det är helt omöjligt, jag blir trött direkt. Macke for hem med 7 bussen och jag har ängnat min kväll åt att måla en väggmålning, inte riktigt klar än men ni ska få se en bild senare.

Nu ska jag mysa i min säng ett tag, se lite Scrubs osv, imorrn blir det nog badhuset, simma och sola. På kvällen har jag träning. Ni får sova så gott så hörs vi imorgon!




Use Somebody - Kings Of Leon

Losing You - Dead By April
Feel Good Inc. - Gorillaz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0