EVERYBODY LOVES MUSIC

Wejj, just fixat Spotify! Sen eller? Äsch, spelar igen roll. Hade tur att få en inbjudan av min syrras kompis, thääänks! Nog för att det står helt stilla i mitt huvud, kommer inte på en jävla låt att lyssna på. Så är det alltid. Skriv någon bra låt som ni vet, snäällla! Tipsa mig. Just nu spelas A-teens. Ingen jävla aning varför, det bara hände. Aha, okej, nu byttes det till Antony and the Johnsons, haha vaa? Vilka är det?



Jag har ingen ork att leta ny musik just nu, jag är så hungrig. Håller på att svimma tror jag, det är nästan nära. Men vi ska snart äta. Vill ni veta vad? Joo, kycklingsallad! Första kyckligen som jag äter sen jag kom från Ghana. Tur svensk kyckling är godare än torr, hård och smaklös kyckling från Ghana.


Men ni, tipsa mig, bra musik?

Kommentarer
Postat av: josse

skicka inbjudan till mig!!!! plz!

2009-04-06 @ 18:20:43
URL: http://jj90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0