BYSKE

Idag har vi hängt i Byske hela dagen, eller vi kom dit kring 2 eftersom de flesta va rätt trötta och sen kunde vi inte bestäma oss om vi skulle fara eller inte för att vi visste inte hur vädret såg ut i Byske. Men när vi kom dit så var det sol fast det blåste rätt mycket. Vi spelade lite volleyboll, fikade och solade. Innan vi drog hem så åt vi på Bianco också. Så riktigt trevlig dag har det varit. Ikväll vet jag inte alls vad som händer, det snackades om bastu eller så blir det kanske att fara hem till Burträsk. Känns som om att det var längesen jag var hemma så det kanske är dags. På tisdag ser det ut som om att det blir att fara på Nolia i Umeå och i helgen kräftfiske och om jag har tur så får jag även göra en ny hårförlängning på söndag, om hon hade tid.




Nu väntar jag bara på bilderna från Piteå, faaaan att jag inte hade med mig min kamera säger jag bara! Men jag är glad att den är återfunnen, jag som trodde jag hade tappat bort den!

Jag tror att jag ska lägga mig och vila ett tag, helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0