MATCH

Idag har jag haft fullt upp! Har färgat min systers hår och klippt till hennes förlängning lite. Jag hade tur som hade Ida här som fick hjälpa mig med att klippa mina toppar och färga mitt hår, tack! Annars så väntar jag på maten nu sen ska jag iväg och spela match, det var ett tag sen! En u-lags match. Ska bli spännande. Ska bli kul att se hur mycket jag orkar eftersom jag inte har haft tid att träna på ett tag. Men det går nog bra!

Fick en fråga som jag tänkte svara på. Det var någon som undrade om mitt naturliga hår hade blivit slitet när jag har haft hårförlängningen. Men jag kan säga att jag inte märkte någon skillnad motför hur det var innan bara att det hade växt rätt mycket, så det var lite kul! 

Nu ska jag äta, sen drar jag iväg till samlingen! Matchen börjar klockan 7, på IP om någon är sugen på att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0