PUBLIC ENEMIES

Nu är vi hemma igen från bion. Det blev så att vi såg Public enemies. Jag brukar inte gilla sånna filmer, jag föredrar komedier men den där var faktiskt bra så den kan jag rekomendera. Jag har fått två kommentarer som jag hade tänkt svara på.

1. Hur har du gjort i sommar med jobb? Jobbar du nånting eller avvaktar du bara skolan du ska gå? Hur lång är utbildningen osv? =)

Jag har faktiskt jobbat i sommar. Jag har målat för fullt! Lite här och där. För tillfället så har jag bara ett tidsfördrivs jobb, eller jag börjar på måndag tills jag hittar ett riktigt jobb. Jag kommer att vara hundvakt, bättre det än att gå hemma.Tror det kommer bli riktigt roligt, två små hundar! Jag älskar hundar förövrigt och vill ha en liten en själv så det ska bara bli roligt! Jag avvaktar verkligen inte med jobb tills utbildningen. Eftersom att jag behöver så mycket pengar som möjligt för att kunna leva där. Utbildningen är dock bara ett halvår så det är skönt. Efter det så går man som lärling på någon salong i 3 år. Efter det gör man gesällprovet, sen är man klar!

2. Var filmen bra? Och sen en fråga om något helt annat, kände du dom som blev överkörda av en rattfyllerist i åbyn? och vet du hur det gick till, lät så himla hemskt.

Joo, filmen var bra! Alltså om det är dom som jag har hört att det var så vet jag vem en av dom är. Men det hördes ju som om att dom iallfall klarade sig med lindriga skador, tur de! Joo, det lär inte alls så bra, jag förstår verkligen inte vad folk tänker med när de kör påverkade, visst fan måste man vara smartare än så! Jag vet tyvärr inte hur det gick till, men jag hoppas att få höra lite mer om det.

Nu ska jag och min älskling mysa lite i sängen. Han har lovat att ge mig massage! Jag ska även försöka somna så fort som möjligt eftersom att jag vill vända tillbaka dygnet! Gillar inte att vakna så sent på morgonen! Sen hoppas jag på gym imorrn! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0